Otsi blogist

September 28, 2006

Overload

See et ma vahest harva kirjutan on hea märk, tegelt... see tähendab et mul on kogu aeg nii palju tegemist et pole aega kirjutada, ja kui on tegemist siis on ka lõbus tavaliselt.

Ja viimasel ajal on tõesti kiire olnud...

Käisin kodus, niisama hängisin ja reede õhtul oli ka huvitav Divas :P esmaspäeval siis riiga tagasi, aga napikas oli seekord, äärepealt oleks bussist maha jäänud... aga kõik lõppes hästi, inimesed on väga toredad ja abivalmis vahest.

Teisipäeval võtsin Dianalt selle viimase allkirja ja panin oma stipiasjad posti! 16. oktoober saab teada kes siis said selle, peale minu kandideerisid veel Valeria, Karin, Andrei? Ja Harro, aga tema kandideeris ühele teisele stipile. Teisipäeval oli ka meie kooli ühe lahedaima õppejõu Larry Stout’i viimane loeng SSE Riias. Ja siis õhtul vaatasime korteris Sõpru (mitte Larry’ga) ja mina sõin šokolaadirosinaid, need panevad natuke kõhu valutama :(

Ja proovisin oma uued riidekotid ka ära... täna vaatasin et olin vist ühe juba katki tõmmanud, suht õhukesed on, aga ajavad asja ära...

Eile käisin Jevgenijaga pangas, ikkagi oli minu läti pangakontost mingi kasu, sest see on visa kaart ja tal oli vaja lennukipileteid osta.

Kolmapäeviti on nüüd natuke jama mul, sest prantsuskeelde enam vist ei jõua, kui tahan AIESEC’iga mässama hakata. Aga loomulikult pole see veel kindel et ma sinna ikka saan, aga mul on päris hea tunne selles suhtes! Eile käisin veel tantsimas ka, iimekombel hiljaks ei jäänudki, kuigi AIESEC oli kaheksani ja natuke peale ka veel ja siis ma poole tee peal veel avastasin et jätsin oma kampsuni LU’sse, kus miiting oli ja pidin tagasi minema, aga seekord läks õnneks õige trolli peale sattuda ja jõudsin isegi natuke enne poolt üheksat kohale (suure rutuga), aga siis loomulikult jäi meie õpetaja hiljaks, iroonia missugune... Õhtu lõpetuseks käisin veel Kalvi sünnipäeval, juubelil õigemini! Kõik jõime toostiks šampust ja kolm erinevat kooki/torti oli, pluss Kalvi sai lennata! Nimelt teda visati õhku sama palju kui vanaks ta sai... see aasta on nagu selline traditsioon olnud et visatakse kõiki õhku, loodan et detsembriks pole see veel ununenud :P

Täna oli jooga ja koor, üks tegi kõik liikmed nii lahti ja teine hääle lahti, niiet kui ma intervjuule läksin (jälle AIESEC) oli olemine hea! Jõudsin ntuke varem kohale, aga ega ma siis teadnud kuhu täpselt minema peab, teadsin et Latvijas Universitas, aga mis ruumis, polnud aimugi. Nii siis uitasingi veerand tundi ringi seal ja küsisn inimeste käest, aga keegi ei teadnud, lõpuks siis leidsin, loomulikult viimane koht, kuhu ma vaatasin, enne käisin kõik muud võimalikud variandid läbi... Seal intrvjuus pidi loomulikult endast rääkima, minu huvid, eeskujud jne. Siis veel pidin olema huvitav „weather girl” ja kohepeal väikse näitemängu maha panema (I sucked) aga üldiselt oli lahe ja pärast üks poiss, kes seal veel oli (4 inimest korraga intervjueeriti), ütles et jätsin hea esmamulje, aga vaatab, kas ma suudan selle ära rikkuda :S. Oktoobris tuleb veel mingi tiimi ülesanded ja siis alles otsustatakse kes võetakse ja kes mitte.

Homme on kooriga esinemine, jällegi pole me eriti selleks harjutanud ja kui mingi kümmekond inimest kohale tuleb, on hästi. Aga peale seda, mingi ühe ajal, on praegune plaan, hakkame rendiautoga Tallinna poole sõitma! Lähen Ingile külla ja loomulikult on vaja kõiki teisi ka näha, kuigi ei tea, kas aega on. Laupäeval hakkame juba Venevere poole hääletama, Meka boksikaalslase sünnipäevale J Ma tean, et pole sellest rääkinud enne, aga see otsus tuli suht kiiresti, ja praegu on veel aega käia igal pool, kool veel ei tapa, niiet miks mitte! Olge kallad!

(natuke häbi on, sest tunnen et ei oska üldse enam kirjutada, laused on imelikud ja komad valesti, aga saate ju aru küll)

Piltidest: Esimene on Apsuciemsis (frisbee ruulib), teine ka koorilaagris, võrkpalli mängimas ja muide võrgu alla hakkab pugema Eiko (üks minu korterikaaslastest), kolmas pilt Ira, Mikk, Anita (ainult mikk, kes on Year 4, lõpetas koos Egoniga, tähendab oleks pidanud lõpetama, pole minu korterist). Vut nii.

No comments: