Otsi blogist

September 12, 2006

Stipp

Hansapank pakub ka SSERiiakatele stipendiume, nimelt kolm tükki saavad, väga lahe, mina kavatsen igastahes kandideerida, kuigi seal on väga häid õppetulemusi vaja, peab olema ilgelt aktiivne jne aga proovida ju võib... vt http://w.hansa.ee/est/hansatoetab_sponsorlusprojektid_stipendiumid.html



Peale selle, mis mul siin veel toimub... see nv on koorilaager ja tundub et mina olen üksikuid teise aasta omasid, kes läheb, kui mitte ainuke, sest esmaspäeval on ju eksam!! ma ei tea, mis sellest saab, pole veel nagu õppima hakanudki ;) ja siis Jevgenija saadab ka kirja, et teeb neljapäeval sügiseteemalise peo, ja et milleks õppida... Oehh, raske on koolitemposse ennast saada ja õppima hakata...
Ja nüüd saab siis SS'i pilte ka panna, jeee... Ühe peal on Ira Ja Harro, minu kallid korterikaaslased ja teise peal olen mina esimese aasta omadega, Kaidi, Harlis ja Kristina.

No comments: