Otsi blogist

September 14, 2006

AB, Tants.

Advisori Board on selline tore koht kus on kõik rahvused igast aastast esindatud ja seal räägitakse kooli uudiseid ja õpilaste mõtteid, arvamusi administratsioonile. Teisipäeval olid uuel Ganul esimese aasta jaoks valimised, kandidaatideks Simon ja Liina. Mõlemad pidasid kõned ja siis tuli lõbustamisvoor, kusjuures Simon kirjutas ise laulu sele puhul, väga sheff... Liina ei jõudnudki midagi teha, sest läks pannkooke tegema, mis olid väga nämmad. Söögivoorus olidki siis pannkoogid ja ka pelmeenid, mida mulle ei jätkunud... Mõlemad olid vaeva näinud, aga salajase hääletuse käigus võitis Simon.
Ja siis õhtul tuli mulle üks meil Andrejs'lt, kes eelmine aasta käis ka tantsimas, et äkki mina tahaksin ka minna. Ma juba enne oleks tahtnud, aga samas mõtlesin et ei tea kas jõuan ja kellega ma tantsiksin... no aga kui juba kutsuti siis mõtlesin et miks mitte, ja käisime eile, ainult et kuna me mõlemad olime eelmine aasta tantsinud ainult pool aastat, siis enamus sammud olid uued ja ainult puterdasime seal, niiet nüüd ei tea, kas hakkan käima, tahaks, aga kui kumbki ei oska on raske nii kiiresti ära õppida uusi samme. Vot nii.
Homme lähen siis koorilaagrisse, kust ma laupäeva õhtul ära tulen, et siis pühapäeval natuke õppida, suht mõtetu aga noh, natuke võib ju, eriti ei viitsi, saaks ruttu läbi, aa, ja riideid mul ka varsti pole selga panna, vaja ruttu koju tulla :)
Ja kohe peale eksamit hakkan stipi pabereid ajama, kuigi ei tea palju mul lootust seda saada on...

No comments: