Otsi blogist

September 1, 2006

Kõik, kõik on uus septembrikuus!

Mina siin...
unustasin vanad paroolid või kasutajanime ära, niiet läks nii...
Täna hommikul käisin oma uuel hansapanga kaardil järgi. Nüüd siis ootan millal saan üüri maksma hakata :)
Ja praktika paberid viisin ka ära, nüüd on sellega ka kõik korras.
Oi, oi kui palju valikaineid ma võtsin, kindlalt ei jõua igale poole, ja just avastasin et on veel inga kursused ka, kuhu ma pole veel ennast kirja pannud...
Et siis hetkel olen kirjas prantsuse keeles, Game Theory's, Investment Managament'is, Social Psychology's ja joogas... mõtlesin et tahaks tantsima ka veel minna, aga eks finantsiga peaks niikuinii jälle pooleli jääma, et kas on mõtet... muidugi nee ei ole kõik ühe ajal, investment management hakkab nõiteks alles 5 nädala pärast ja psychology on selleks ajaks läbi juba.
Aga siis on veel koor ka ju! Aga nüüd pean küll minema koju lugema, osad leedukad lahendasid juba täna pool ülesandeid ära, mis me esmaspäevaks peame lahendama, ma ei oska ikka mitte midagi...
PS. Meie kooli lahtiolekuajad muudeti ära millegipärast, nüüd on kool ainult pool kaheteistkümneni lahti (enne oli öösel kaheni).

No comments: