Otsi blogist

September 5, 2006

Kaidi sünna!

Nii nüüd on 2 tundi aega et siia midagi kirjutada... 17.15 hakkab Social Psychology... et siis eile oli Kaidi sünna, ja enne seda oli koor, mille ma täitsa ära unustasin, nimelt magasin päeval poole seitsmeni peale kooli, ja veel Click, mida Soroses näidati (täitsa lahe film, kuigi ei tea mis komöödia, kohati täitsa kurb). Kaidi pidas oma sünnipäeva siis ühikas, kuhu ma ka ööseks jäin, sest Harro sõitis autoga juba nii varakult ära... Mulle väga meeldis see õhtu, kuigi nüüd olen ma kaks päeva järjest alles viiest magama läinud. Ja hommikul jõudsin ilusasti veel loengusse ka, sain natuke nostalgitseda trolliga 40 mintsi sõites :) Aga vesipiibust on nüüd küll kopp ees!
Ämm, mida veel... ja varsti peaks see e-mail ka tulema, et study fee vaja maksta... praegusel esimesel aastal on see 95+95 latti, ma küll hästi ei mäleta, aga arvan et minul peaks ikka vähem olema... tahaks siia mingit pilti ka panna, aga Liina jättis selle juhtme, et fotokast pildid kätte saaks ühikasse :(

No comments: