Otsi blogist

September 20, 2006

Eile oli Harlise sünna ühikas, üldiselt on väga lahe kui keegi seltskonnast kitarri mängida oskab :) ja ta sai juba 21, naljakas, ma olen ju alles 19! Õhtu jäi küll lühikeseks sest tulime Jenjaga viimase trolliga ära, aga ikka õnnestus mul hommikul sisse magada.
Täna on Game Theory eksam, see on üks valikaine, aga ma pole ise selleks midagi õppinud, ainult loengutes käinud, ja nüüd kahtlen kas on mõtet minna, kui on võimalus et eksamist läbi ei saa.
Liitusin ka Yearbooki tiimiga, osalen õppejõudude kirjelduste kirjutamises ja piltide tegemises.
Kirjutasin Dianale kirja, et ta mulle soovituse Hansapanga jaoks kirjutaks ja ta kirjutabki!! Homme saan kätte, väga lahe :P
Ok, ingi ei tulegi külla, siis vist lähen bussijaama ja ostan pileti edasi-tagasi ära, või veel parem ostan internetist...
Lõpetuseks üks pilt AB valimistelt, Simon kitarriga ja tema see "võitja" oligi :)

No comments: