Otsi blogist

September 4, 2006

Filmid!

Vot nii vahva on meie koolis käia... sain eile sellise meili et iga õhtu näidatakse Soroses filme :)

Mina üritan küll kõiki vaatamas käia, kuigi kunagi Finding Neverlandi juba vaatasin. Igastahes eile assingmendiga oligi nii et sain viiest magama alles, nagu ma ennustasin, aga üldiselt seekord tegin omaarust rohkem ära kui eelmine nädal ja päris ise tegin :) peaaegu...
Jälle sajab vihma, no palju sealt veel tulla saab.. koguaeg sajab, muutub juba masendavaks. Ei tea kas see on ilmaga seotud või on asi minu voodis, aga selg hakkab tunda andma. Nimelt on minu voodi keskkohas üks sügav lohk, nii et täpselt tagumik vajub sinna sinna, kui magan või niisama istun voodi peal. Mõtlesin et äkki oleks asjalik otsa mingi õhemat sorti madrats sinna peale, et siis poleks nii hull... Ja jalad ka natuke valutavad, olen ikka üks õnnetusehunnik küll!
Minu arust on meie köögi põrand viltune :P (väike teemamuutus), tegelt ka see on natuke imelik minu arust... teised on vist juba ära harjunud; või on laud ja toolid viltu, aga midagi seal igastahes on viltu... see tuletabki mulle meelde et pean jälle oma korterit jäädvustama, sest kõik ei teagi ju kuskohas ma elan (v.a. Janno vist, kes on siin käinud).. et siis lähiajal laenan kellegi käest fotoka ja klõpsutan natuke, kui mul just ära ei unu. Aga nüüd lähen magan natuke.

Ja siin siis see meil:

Hi there!
It is a great news coming for those who can't image their lives without MOVIES: stories of love, friendship, law, or even talking vehicles!
If you are not one of those, sorry for spa... I mean you better read this letter till the end and probably will find something interesting:
From Monday till Friday every evening In Soros auditorium:
Movie Festival!
5 evenings
5 stories
5 genres
Monday - Comedy time:
CLICK, 2006:
Tagline: What If You Had A Universal Remote... That Controlled Your Universe?
IMDB rating: 6.9
Place: Soros
Time: 20.00
Tuesday - Drama time:
FINDING NEVERLAND, 2004:
Tagline: Unlock Your Imagination.
IMDB rating: 8.1
Place: Soros
Time: 20.00
Wednesday - Horror time:
FINAL DESTINATION 3, 2006:
Tagline: This Ride Will Be The Death Of You.
IMDB rating: 6.0
Place: Soros
Time: 20.00
Thursday - Thriller time:
12 ANGRY MAN, 1957:
Tagline: Life Is In Their Hands -- Death Is On Their Minds!
IMDB rating: 8.7
Place: Soros
Time: 21.00 (it's 21.00, not 20.00 as during other days)
Friday - Animation time:
CARS, 2006:
Tagline: Ahhh... it's got that new movie smell.
IMDB rating: 7.7
Place: Soros
Time: 20.00
So, you are more than welcome to spend the evening time with your friends watching a good movie!
Organized by many people with support of info.com

No comments: