Otsi blogist

September 7, 2006

Äriklubi


Eile oli siis kolmapäev ja traditsiooniliselt toimus ka äriklubi, olen seal enne 2 korda käinud ja eile esimest korda Jurmala Spa-s, Seaside baaris. Kusjuures ega ma seal midagi asjalikku teinudki, natuke rääkisime ärimeestega, aga kohe ei tea ka mida küsida või rääkida, niiet kohati selline kohmetu olek, aga see oli lahe et äriklubi praegune president Veiko Juurma, väga aktiivne kuju, tegi kõikidele kokteile välja, või mis keegi tahtis.. aa kõigepealt oli šampus, sest üks äriklubikas Tanel Kookmaa sai just teiskordselt isaks...
Väike perepilt, mis ta listi saatis ;)
Jurmalas toimus see siis sellepärast et Hele Lõhmus, kes on ka klubis, on selle Spa mingi tähtis nina ja kusjuures kolmapäeval oli kõigile äriklubikatele spa teenused -50%... mina ise ei jõudnud küll sauna ja jõusaali ja kuhuiganes veel, aga kes käisid, kiitsid taevani. Tegelikult on iga kuu klubi Jurmalas korra ja ülejäänud kolmapäevad Riias Pie Kristapa Kunga's. Nii on seal hea käia kui on palju üliõpilasi, mis nüüd ongi, lihtsalt sest esimesel aastal on nii palju eestlasi, neid jagub igale poole. Mulle meeldis see õhtu, sain natuke rohkem teada kes kes on ja mida teeb ja väga lahe on kuulda ka kedagi teist peale ssekate eesti keeles rääkimas, kohe kodusem tunne tekib... ja sellest rääkides, ei jõoua juba ära oodata, millal koju saab, mul on juba palju asju, mis ma pean kaasa tooma; tegin nimekirja :)
Täna käisin Yearbook'i meetingul, see aasta ühesõnaga on palju tegusam, võtan rohkematest asjadest osa...
Ja Y1 EBP projektid on ka päris lahedad osad, paljud teevad midagi süüa, niiet lõunapausi ajal saab fuajees igast head nänni, kooki ja šokolaadi ja kommi... üks grupp teeb isemaalitud tasse, üks kooli logoga stuffi, aga siiamaani midagi uuenduslikku väga pole olnud.

No comments: