Otsi blogist

September 8, 2006

Summer Symposium (SS)


SS hakkab homme... ei teagi millal sõit on, aga täna õhtul igastahes lähen Cars'i vaatama. Peale Click'i pole ühelegi filmiõhtule jõudnud veel. Aga aeg läheb liiga kiirelt!!! Kuigi on nii et iga päev on max kaheni loengud, ei jõua midagi asjalikku teha... aga loodan et SS'il on lahe, sest eelmine aasta küll mulle ei meeldinud. Kusjuures meil oli siin oma meeskonna nimega igavane jama... alguses valiti välja Pidurdamatu Eesti Rahvas - Sünnimaa Eest Surmani (PERSES) aga kuna tegime selle vea, et tõime PWC'le välja et esitähtedest tuleb selliine lühend, siis nemad keeldusid meile särke tegemast... Praegu on siis eestlaste meeskonna nimi Pesumasin Rīga ja Külmkapp Snaigė. Ja pilt selle juurde on ka lahe, lisan siia ka.

Üür oli see kuu 18.30 LVL, sest Kadi maksis enda siinoldud aja eest 100 latti, et siis järgmine kuu tuleb 20 latti näk
ku otsa... aga praegu kulub raha igast muud asjade peale, lasin näiteks endale kooli logoga pusa tellida.
Mõtlesin et peaks üks päev nii tegema, et lähen Tallinnasse ja siis istun kuskil loengus ja vaatan kuidas mulle meeldib, nt logistika või loodus... tahaks teada saada kuidas seal on, kuigi Liina ütles et tema käis ja arvab nüüd et meie kool on ikka teisest klassist, palju parem...
Eile tulin Game Theory teisest poolest ära, lihtsalt ei suutnud keskenduda, ja magasin kodus natuke, see pidi olema pool tundi, aga lõpuks ärkasin ja oli möödas juba tund, ehk siis minu tore telefon jälle ei äratanud mind, või magasin ma siis tõesti nii sügavalt, ei tahaks uskuda, ühesõnaga jäin koori hiljaks. Kooris oli hääletund, Ilze Paegle, üks laulja, käis meile rääkimas kuidas laulma peab vms, et siis sinna ma jäin hiljaks natuke, aga õnneks ma polnud ainus, kuigi oleks tahtnud seal olla küll...
Ok, mõtlesin et panen kirja mis ma siiamaani olen meelespeasse pannud, et kodust, Eestist vaja on:
klammerdaja; merevaik; moosi; röster (kui oleks ülearust kuskil muidugi); kingad; kleepsuga seina pandavad nagid; lina; fotoka kott on minu käes, see sametine; voodi alla mingid korvid, et saaks asju hoida; õhuke madrats (kui selle ostmiseks läheb, siis arvatavasti ostan riiast, aga ei tea veel kas läheb); kraadiklaas õue; teelusikas;
mis ma selle rohelise pluusi trukiga teen, äkki saab selle eestis korda ajada, siin ma ei tea kuhu minna ja siis on mul veel üks vöö, millele oleks vaja üks auk juurde teha. Kosun, kosun :)
Ja riided on mul ka kõik eestis, juba ongi enamus puhtad riided otsas, aga pm võiks ju Stabu-Ganule minna pesema, neil on pesumasin, aga selle eest nad tahavad ka mingit raha, sest nüüd "kõik" käivad seal pesemas oma asju... masendav.

No comments: