Otsi blogist

September 11, 2006

Nonii...

Eile olin liiga väsinud, et midagi kirjutada... magasin veel õhtul kaheksani vist ja alles siis hakkasin assignmenti tegema, aga tehtud ta sai... täna (ja eile ka) on kõik lihased haiged, sest ss'il sai kikka kenasti sporti tehtud, minu kohta vähemalt. Meie uues aastas on üks poiss Kristjan, kes on tegelenud frisbiga 2 aastat suht intensiivselt nagu ma aru sain, ühesõnaga ta mängis väga hästi! ja õpetas kõiki teisi ka, kusjuures väga hästi õpetas, kohe tahtsin seda mängu mängida... neljast mängust kahes olin mina üks kolmest tüdrukust ja siis vahetasin ennast Liinaga välja... Peale mängu tegime ringi kus kõik mängijad, nii meie meeskond kui ka vastasmeeskond seisid vaheldumisi üksteisel käed õlgadel ja siis kaptenid tänasid mängu eest ja rääkisid mis oli head ja mis võiks veel paraneda, ja siis tehti veel ringides high5'id ka... võib kõlada naljakas aga väga lahe oli tegelt :) see mulle selle mängu nii sümpaatseks tegigi. Nüüd vaatangi kohe YouTube'ist frisbee freestyle'i võistluseid natuke, see pidavat lahe olema, aga frisbee on väga lahe sport, sest nagu Krirtjan ütles, et seal kohtunikke pole ja kogu vastutus ausalt mängida on mängijatel ja nad teevad seda (mängu reeglite kohaselt on ka füüsiline kontakt keelatud, noh meelega), ja see on täiesti meeskonnasport ja juba nende 2 mänguga oli hea tugev tiimivaim.
Edasi minnes, mängisin ka rahvaste palli aka Tautas Bumba, aga eriline mängija ma seal polnud, põhiline tegija oli Tupsu (Marika), tänu kellele ma enamus, õigemini kõik mängud, mis me võitsime, võitsime.
Ja õhtul oli siis traditsiooniliselt eestlaste käes saun... Simonil oli ka kitarr kaasas, niiet saime saunas istudes laulda :) tore oli, ja mulle meeldis kohe palju rohkem kui eelmine aasta, kahju ainult et paljud vilistlased pole tulnud.
Pühapäeval, tagasi Riias, tuli mulle pannkoogiisu peale ja tegin pannkooke, loomulikult said teised ka sellest osa ja kuna ma eelmine pühapäev samuti juhtumisi pannkooke tegin hommikul, sai sellest pannkoogipühapäevast traditsioon, või õigemini vaatab kas järgmine nv on ka keegi kes teeks, aga oleks lahe korteritraditsioon!
Tuli välja et see nv kui ma koju tulen, 22.september on järgmine esmaspäev vaba, juhuuuu!!! Niiet tuleb pikk nv kodus, kus ma arvan et saab lebotada palju, et õppima väga ei pea, kuigi järgmine eksam on sellest esmaspäevast 2 nädala pärast... vaatab...
Kui eelmine nädal olid koledad ilmad, siis see nädal tõotab tulla ilus päikesepaiseline, ja seoses sügise saabumisega järgmine laupäev vahetasin ka desktopi tausta ära... paneks muidu paneks mõne pildi ss'ilt aga neid veel pole saada, niiet panen selle.


No comments: