Otsi blogist

September 16, 2006

Koorilaager

Nonii just jõudsin tagasi, muhe olemine oli nagu Liis ütleks :) Laulsime, mängisime võrku, frisbit ja head kodused söögid on seal alati... kuna tulin enne suuremat pidu ära, siis see aasta väga hea rahulik laager minu jaoks, aga mulle meeldis. Aga jama on nüüd see, et ma ei suuda ennast kuidagi õppima sundida. Palju on vaja teha, aga aega pole kuskilt enam juurde võtta, olen suht lootusetu tüüp! Pluss ma ei viitsi! Tahan lihtsalt et eksam oleks juba läbi ja reede ja koju saaks... ja see kolmapäev on AIESEC meeting, sinna tahan ka minna ja jooga ja tants ja prantsuse keel ja palju muud... Täna on kusjuures Liisil sünna ka, hommikul laulsime ta Apsuciemsis üles ja kinkisime talle kaks kinder surprise'i.
Mida veel, ei teagi, koju tulles tahan filme vaadata, ammu pole midagi vaatanud!

No comments: