Otsi blogist

September 26, 2010

Tour de chambre

Eile toimus esimene ühikapidu! Kuna ma ise ei olnud "tour de chambre" kontsepsiooniga tuttav siis seletan lühidalt siin ka, et millega siis tegu... Tour de chambre ehk tubade tuur tähendab seda, et inimesed jaotatakse tiimidesse ja õhtu jooksul käiakse koos kõikide grupiliikmete tubades, kes siis on midagi (jooke, sööki) ette valmistanud enda toas ka teistele... Peo temaatika oli iseenesest "Minu uni" või "Minu unistus" (dream) ja siis ideaalis on tuba kaunistatud ja ka joogid või muu pakutav teemasse.
Meil algas õhtu ühise hot-dogisöömisega, siis olid ette valmistatud väikesed mängud enne kui nn tuurid pihta hakkasid... esimene tuba oli horror movie teemas, siis oli meil veel piraaditeema, aga üldiselt ega see teema nüüd väga oluline ei olnudki, mul näiteks ei olnud mingit erilist teemat, seega ütlesin et minu teemaks on Eesti:)
Üks lahe näide oli näiteks Chocolate land, koos teemakohase muusika, Dooley's'iga ja loomulikult shokolaadiga:) Natuke kehva on muidugi see, et kuna kõik peavad ise oma toa jaoks jooki ostma, siis lõppkokkuvõttes jood väga palju erinevaid jooke õhtu jooksul segamini, mina pakkusin nt dzinni. Aga üldiselt oli vahva üritus... muidugi ega ma ei osanud midagi väga oodata, seega olin positiivselt üllatunud:)
Hetkel olen koolis ja loen meie grupi projekti, mille tähtaeg on teisipäeval juba! Kuna kooli hooned ei ole muidu nädalavahetuseti avatud ja isegi tööpäevadel pannaks uksed vist juba nelja paiku kinni, siis on siis selline süsteem, et õpilaskaardiga saab 24/7 hoonetesse sisse, paned oma PINi sisse ja saadki sisse... päris mugav tegelikult, ei ole mingeid turvatöötajaid vajagi.

No comments: