Otsi blogist

September 22, 2010

Kopenhaagen

Käisin eelmine nädalavahetus Kopenhaagenis:)
Kuna Mari sõidab juba septembri lõpus Saksamaale ära, siis tahtsin ikka enne äraminekut tal korra külas käia ja väga äge oli! ... nagu ikka Mariga:)
Kopenhaagenis olles käisime ööelu avastamas ja ka Rahvusmuuseumis, aga mis oli segadusseajav oli sõit Aalborgist Kopenhaagenisse. Seekord sõitsin Kopi bussiga, kuna seekord oli bussiga odavam tulla - buss Aalborgist Kopi õpilase soodustusega on 245 DKK versus rongipilet, mis tuleks 315 DKK WildCardiga (üldiselt on rong odavam, aga reedel ja pühapäeval on hinnad natuke kõrgemad). Esiteks jõudsin suht napilt bussi peale, sest pidin sularaha välja võtma bussipileti jaoks. Siis bussijaamas tahtsin bussijuhilt piletit osta, aga bussijuhti see eriti ei huvitanud, et ma raha näpus bussi kõrval seisin, pärast tuli välja et süsteem on hoopis selline, et kõik istuvad bussi ära ja siis mingi mees tuleb ja müüb piletid. Tol korral kui mina bussiga läksin eeldatavasti Aalborgis seda piletimüüjat polnud vms, sest ma ei saanud ju aru mida bussijuht seletas... igastahes raha taheti minu käest alles peale 2,5 tundi bussisõitu kui jõudsime Randersisse:)
Et saada Jyllandilt Sjaellandile pidime vahepeal praami peale minema, mis oli ka suht veider alguses sest praam jäi hiljaks ja ma ei saanud eriti aru kuhu ma minema pean, aga õnneks mulle seletati ära mis värk on lõpuks, kuigi bussijuht ei saanud üldse aru mida ma tahan, sest ta ingliskeelt ei rääkinud, loomulikult... Süsteem on siis selline, et kõik bussi all olnud kotid laaditakse ühte väiksemasse kaubikusse ja inimesed lähevad jalgsi praamile, aga buss praamile ei tule, siis teisel pool tuleb teine buss vastu ja istutakse jälle sinna ümber... ühesõnaga hea, et ma ikka ei jätnud oma kotti bussi üles, sest ei tea kas seda kunagi enam näinud oleks. Alati hoia oma asjad enda lähedal, igaks juhuks!

Selles mõttes on muidugi hea, et nüüd olen selle sõidu korra läbi teinud ja tean kuidas järgmine kord käituma pean, eks nii on paljude asjadega elus...

Midagi põnevat väga rohkem juhtunud ei olegi, eile tundsin et kurk ja kõrvad hakkasid valutama ja öösel suht kehva magada, aga loodan, et see on ainult väike külmetus ja et saan sellest ruttu üle... ja vahelduva eduga olen ka meie projekti kallal töötanud - meil on grupis eesmärk see reedeks valmis saada, et siis saaksime reedel tähistada ja natuke koos ka pidu panna, sest see on väga tähtis grupis hea õhkkonna loomiseks, eksju:)

No comments: