Otsi blogist

October 6, 2010

Esimene eksam!

Eile oli siis minu esimene eksam Aalborgis! Kirjutasime oma grupiga selle kuu aja jooksul mini-projekti (mini, sest limiit oli 9000 sõna), mida siis hinnati ning suulisel eksamil ka arutati. Eksam siin ei näe iseenesest eriti välja nagu eksamina, selles mõttes, et hindamine on väga subjektiivne ning mind hinnatakse siis minu presentatsiooni ja küsimustele vastamise oskuse põhjal. Muide, esimene kursus oli Globalization and Internationalization teemal ning projekti kirjutasime ühe Taani firma - Grundfos A/S - globaliseerimisprotsessist.
Eilne eksam nägi välja umbes selline - olin ette valmistanud lühikese presentatsiooni (5-10 minutit), mis siis kõigepealt eksamineerijatele ette kandsin (2 hindajat, üks õppejõud ja teine väljaspoolt kooli), seejärel küsiti minu käest põhiliselt küsimusi projekti kohta, aga teoorias võivad küsimused olla kogu kursuse materjali põhjal, nt raamat, loengud jne. Ja presentatsioonis ei oodata mult, et räägiksin oma projektist (sest seda nad on ju lugenud) vaid, et räägiksin millestki, mida ei ole projektis või mida me otsustasime mitte kaasata või hoopis tuua antud teema käsitlemiseks uus perspektiiv/lähenemine. Seega suht raske oli seda preset teha, sest tegelikult ei saanud ma päris lõplikult aru, et mida nad täpselt tahavad et ma neile räägiks... igastahes tundub, et sain lõpuks ikka asjale pihta ning suutsin piisavalt hästi oma mõtteid ning seisukohti kaitsta, et mulle anti maksimumhinne ehk 12! Samas pean tõdema, et natuke vedas ka eksamineerijaga, sest ta oli jaganud palju häid hindeid ka teistele:)
Nüüd peame uue kursuse ja projekti jaoks moodustama uued grupid... enne jõule tuleb veel üks mini-projekt kirjutada ning siis lõpuks ka semestriprojekt.
Igastahes algus on hea ja mina olen rahul!

No comments: