Otsi blogist

November 2, 2006

Yearbook 2007


Praegu saadan õppejõule e-maile et nad meie küsimustele vastaks, venitasin sellega liiga kaua juba, aga loodan et sellest pole hullu...
Pesin täna jope ära, kõigepealt oli see mingi päev ligus ja täna siis nühkisin natuke, loodan et läks puhtamaks. Ja see nädalavahetus jään ma üksi Riiga, kõik teised lähevad ära kuhugi, Eiko läks juba eile Taaviga; vahemärkus, et Eiko väikevend kõis meil külas paariks päevaks; Harro läheb homme Tartu, Ira ja Anita lähevad ka ära, niiet siis olengi üksinda kodus :)
Vahepeal oli meil siin Halloweeni tähistamine ka, koolis korraldati väike Halloweeni õhtu... päris huvitav oli.
Ma loodan varsti pakikest saada ;)



Pildid: Esimesel olen ma lätlaste ringis, peale kõiki sessioone õhtul rääkisime muljeid ja niisama tšillisime. Teise peal on meie LC Riga President Leine ehk LCP (vasakult), siis Ümit (Conference chair, türgi sakslane, väga lahe inimene), siis veel üks lätakas kelle nime ma ei tea ja siis Kristine (ta on kogu Läti juhatuses finantsi eest vastutav vist ehk siis MCF)

No comments: