Otsi blogist

November 25, 2006

Kalamälu




Täitsa õudukas, mitte midagi ei seisa meeldes, hakkan vist vanaks jääma :)
Enam-vähem panen kõik päevikusse kirja, aga varsti ise ka ei loe sealt enam midagi välja, ruumi liiga vähe... sotaputa. Praegune aeg meeldib mulle, pole veel Econometrics'i, aga see algab neljapäeval ja eksam on juba varsti-varsti, järgmine kolmapäev, see mis on peale Nato jama... ei tahaks seda läbi kukkuda, sest mul juba International Economics'i järeleksam on.
Naljakas asi, esimene aasta sai oma Micro mid-termi tulemused teada, ja eestlaste keskmine on vist madalaim, vähesed said üldse läbi eksamist... aga samas tunnen ennast nüüd targemana :)
Täna tegin pannkooke, nämmnämm. Imelik on olla, sest juba mitmendat päeva olen pm üksi korteris, Harro peaks küll ka olema, aga teda pole enamus ajast siin, niiet pm ikka üksi...
Unustasin see nädal autokooli ka helistada, pean seda kohe esmaspäeval tegema!
See aasta on meil jälle üks eestlaste presidendipaar kandideerimas - Simon ja Kristjan. Ja Katrin tahab party.com'iks saada, aga tal on palju konkurente... eks varsti näeb mis saab, päris lahe oleks kui kaks aastat järjest oleks SA eesotsas eestlased :) Praegu muide on Harro ja Kalvi... president ja asepresident, kuigi ausalt öeldes ma ei saa küll aru et nad midagi teeksid teiste tudengite jaoks, on nagu vaikselt oma "aja ära istunud". Aga eks neil on oma kohustused mida vb nii ilmselget ei näe...
Täna toimub üks lahe üritus - Thailand Party, mida osad minu tiimist AIESECis korraldavad, see võib päris lahe olla... ootan.
Üks lahe pilt särgist, mis Gatis Taist tõi, ma eeldan, ja siis tassidega on meie valimised orgkomiteesse, ühe tassis on vesi, teises mitte, see kes valitakse saab märjaks :) ja siis mina ja Agnese kooki söömas meie LC miitingul.

No comments: