Otsi blogist

November 23, 2006

Nato

Täna tuli siis e-mail et teisipäev ja kolmapäev on seoses Nato miitingutega ka meil vabad, jeee!!! Kuigi Diana enne koguaeg väitis et meil käib töö nagu tavaliselt ikka, aga tuli välja et sellel ajal ei saa üldse kesklinnale lähedale ja Strelnieku on ka kinni...
Igastahes praegu käib Market Research, mis mulle suht meeldib, ainult et iga päev on kirved assignmendid, mis võtavad palju aega, ja pluss nüüd on veel tunniplaan ka sassis, sest teisipäev ja kolmapäev kooli pole :)
Aga muidu on lahe see, et Ingi lubas mul oma sünnat tema juures pidada, vaikselt juba ajan asju, et mida, kes ja kuidas...
AIESECiga läheb hästi, alles täna Karina küsis, et kas ma tahaks midagi veel teha ja kuidas ma tunnen ennast AIESECis, sest tegelikult ma pole midagi teinud eriti ja nüüd ta otsib mulle asju teha, aga ma ise ka praegu ei taha väga kohutsusi, kuigi seal oleks nii palju teha. Loodan et kui finants on läbi jaan-märts, siis saan ennast rohkem pühendada AIESECile ja midagi asjalikku ära teha...
Avastasin et olen isegi paljude asjadega seotud, näiteks Yearbook ja koori jaoks paljundasin täna noote, kuigi see pole midagi väga erilist, aga ikka :) ja AIESEC ka natuke..
Siis ma saangi oma vabu päevi Hispaania uurimiseks ja Yearbooki meilide saatmiseks kasutada, ja ma pean veel õppima ka...
Täna oli minu kord koristada, nüüd on kena puhas, kuigi Eiko on viimased päevad päris palju kodus olnud ja korisanud ja üritanud kärbestest lahti saada... jaaa meil oli palju pisikesi vastikuid vihaseid kärbseid, nüüd on juba vähem :)
See reede läheb Liis kuressaarde presentatsioone andma, see aasta ma ei lähe :( kuigi võiks, aga väga ei taha nagu...
Ja edu Suurel Teatriõhtul Raunole!

No comments: