Otsi blogist

November 5, 2006

Külalised!!!


Lõpuks ometi tuleb mulle keegi külla... muidu kõik muudkui lubavad aga keegi siia ei jõua!!! Ehk siis Kaia ja Ilona käisid mul külas :) Väga kavalalt planeeritud sündmus, sest mulle ei õeldud midagi, et kes veel tuleb ja siis bussijaamas nägin et, ohoo, Ilona ka! Väga lahe... igastahes käisime vanalinnas, aga natuke külm oli et seal kaua jalutada, ja siis natuke šoppasimegi... Koguaeg oli plaan kuhugi välja minna, aga kumbgi õhtu ei jõudnud toast välja :P mängisime kaarte või rääkisime juttu, aga ma kohe arvasin et nii juhtub, kuigi oleks tahtnud natuke riia ööelu ka näidata...
Ja kooli näitasin ära, ise ka sain aru et meie kool pole üldse kooli moodigi... nii välimuselt ja maja poolest.
Siis käisime õhtul paki järgi Peetri juures, ma ei lubanud tal seda alla tuua, sest ma tahtsin ise üles minna, et lõpuks ta katusekorter ära näha. Ja nägingi, päris ilus elamine tal... 2 vannituba, eraldi garderoob, ilusilus oli kõik ja nii korras ka, nagu hotellitoas...
Ja pakis oli nii palju hea asja, lahe avastamisrõõm oli, nagu juba jõulud :)

No comments: