Otsi blogist

November 27, 2006

Pühad

.
Helistasin autokooli ja nüüd on mul 12 ja 13 detsember 17.30 autokooli loengud, see kusjuusres on päris hea, sest sel nädalal oleks ma niikuinii koju tulnud, sest meil on self study, kuigi mul on ingliskeel, aga sealt võib puududa üks kord. Niiet väga hea!
Saime viimase assignmendi 9 punni 10'st, jee, ainult üks grupp sai veel 9.
Aaa ja praegu on siin olukord selline, et tänavatel ühtegi autot pole ja helikopterid lendavad aeg ajalt üle meie maja ja üldse selle piirkonna siin, päris naljakas kohe, kunagi pole nii vaikne olnud. Kui homme see jama siin pihta hakkab, vaatab kas tänavatel üldse inimesi liigub. Lätis on ju kuulutatud teisipäev ja kolmapäev riiklikud pühad ja sellega seoses ei teagi kas poed ikka lahti on. Mina igastahes võtan passi kaasa kui uksest välja lähen, loodetavasti elamisluba ei küsita, sest ma pole seda pikendanud :) ja mina elan rohelises alas, mis tähendab teoorias et jalutada võib ja mootorsõidukiga sõitmine on piiratud. Kuidas see välja näeb, veel ei tea.
Ma olen väikse dilemma ees: nimelt 6.dets juba korraldavad eesti ärimehed lätis jõulupeo ja meie kooli tudengid on ka teretulnud aga osavõtutasu on 10 latti, samas see kolmapäev on läbi AIESECi riias üks eestlane ja meie võõrustame teda pluss LC miiting. Kumba minna, sest mõlemasse kindlasti ei saa? Arvatavasti vaatan ära kes tuleb ja siis palju mul raha on, vaatab mis saab...
Appi, järgmine kolmapäev on juba Econometricsi eksam!!! Pole veel jõudnud raamatut lugedagi, njah, mis siis ikka, kuidagi ikka jõuab ;)
Jõulud on juba kolme, ja natuke peale, nädala pärast, kusjuures Mego juures on juba kuusk püsti ja ehtedki peal...

No comments: