Otsi blogist

October 23, 2006

Report

Teist õhtut järjest oleme koolis ja kirjutame reporti. Just lõpetasime kirjutamise ja eks ta siis on enamvähem valmis, Marius veel loeb üle ja saadab siis kõigile, aga kuigi mul oli selline tunne et ma midagi eriti ei teinud, aga kui Sigita ära läks ja ütles et thanks for the company and your efforts?!??? (päris tore kompliment, eksole) mul oli küll selline imelik tunne... nagu ma poleks üldse midagi teinud, nad lihtsalt ei lasknud mul midagi teha, ja mulle ei jõudnud meie teema ka täiesti kohale, aga ma lihtsalt oleks tahtnud natuke kauem mõelda, aga ei.
Ja nüüd pidime Econometrics'i jaoks ka veel uued grupid tegema, mulle kohe üldse ei meeldi see. Kunagi ei saa ma nendega, kellega tahaksin, aga samas ma otsiks erinevaid inimesi, et ei oleks koguaeg ühtede ja samade inimestega. Aga täna läks kõik hästi, saatsin listi kirja, et kellel veel pole ja nüüd olen Vita ja Agate'ga ühes grupis :) Mõlemad on lahedad inimesed ja ma olen täitsa rahul, kuigi nüüd pole Liga'l kellegagi olla :(
Et siis homme hommikul kell 9 on tähtaeg, muide.
Ja koorikontserdil läks ka hästi, kuigi Ilze mulle ei jõudnud enam kostüümi leida, aga Evija'l oli kaasas üks lisaseelik, niiet jälle kõik lõppes hästi, ainult et see kontsert oli Ilze viimane kontsert meie dirigendina :( varsti ta sõidab ära Rootsi ja mingi uus mees tuleb tema asemele.

Reedel sõidan Siaulia'isse, Leetu. Tuleb välja, et see on Riiale väga lähedal, alla kolme tunni tuleb sõita, muudkui saan targemaks geograafia alal! Ja see ongi üks asi mis mulle väga meeldib AEISEC'i juures, saan erinevates kohtades käia (lähedal või kaugel).
Anital ja Iral oli täna spetsialisatsiooni eksam ja peale seda nad sõitsid Eestisse. See tähendab et ma olen umbes nädal üksi, päris hea, palju ruumi! Kuigi ilma nendeta võib igav hakata.
Mulle tundub et Econometrics hakkab mulle isegi natuke meeldima, sest Statistika kursus oli täista normaalne, kuigi olin laisk nagu alati... Saab kasutada statistikaprogrammi STATA, see on huvitav, ainult et tahaks seda kuidagi enda arvuti peale ka saada...
P.S. Ma olen nüüd rikas mutt!! Aga miks keegi mulle ei rääkinud Rooma-plaanist?

No comments: