Otsi blogist

February 19, 2011

Stipendiumi update

Plaanisin teisipäeval, 15.02 saata välja Eesti Üliõpilaste Toetusfondi USAs toetusavalduse, kahjuks see ei juhtunud...

Kõik ei ole veel kadunud, aga siiski kuna tähtaeg on 28.02 ning postisüsteemi teades, ei saa kindlalt loota selle peale, et nädalaga läheb kiri kohale (nagu mulle postkontorist väideti), tundub et tuleb napikas...

Hetkel on selle stipi dokumendid mul siinsamas laua peal veel ja tundub et saan lõpuks alles esmaspäeval selle posti pandud... põhjuseks ühe soovituskirja puudumine (nimesid nimetama ei hakka, aga ilma kirjata minu avaldust suure tõenäosusega üldse arvesse ei võeta)... ja kogu see teema on naeruväärne, kuna esialgu lubati mulle see kiri juba 11. või 12. veebruar valmis teha, kõige hiljem 15. veebruar, tõesti kõige hiljem (nagu mulle optimistlikult väideti), aga teisipäeval ei kippu ega kõppu. Olin hämmingus ?!? Mis juhtus? Ei tea, sain siis lõpuks vastuse, et ära muretse, reedeks saadan kirja sulle ja ei sõnagi sellest et miks ei suudetud oma lubadusest kinni pidada... üritasin siis mõistev olla jne pealegi niikuinii talle veel rohkem pinda käies, ei suuda ma väga midagi muuta... niigi olin juba mitmeid e-maile saatnud kirja järgi küsides...

Reedel õhtul polnud ikka veel mingit märku paljulubatud kirjast... tundsin ikka täitsa lollina ja pettunud, et asjad olid nii läinud. Oleks seda varem teadnud, oleks ehk kellegi teise käest küsinud, aga nüüd tundus juba hilja selleks...

Täna õhtul seitsme paiku sain oma soovituskirja (ei olnud reedel võimalik kirja saata, sest väidetavalt läksid tal vasaku käe sõrmed tuimaks peale liiga intensiivset tööd akadeemilise artikli kallal)... probleemiks on ainult see, et kuna too õppejõud on Inglismaal, siis see kiri ei ole ei allkirjastatud, ei kooli kirjapaberil, ega kinnises allkirjaga pitseeritud ümbrikus, nagu taotluses nõutud on... ehk siis pean ootama esmaspäevani, et serketär selle õige kirjapaberil välja prindiks ja allkirjastaks (kuigi ei tea, mis allkirja ta sinna veel paneb :S )...

Kokkuvõttes, oleks hirmus kahju kui nüüd tema pärast minu avalus kohale ei jõua õigeks ajaks (saadan küll avalduse ka e-mailiga, aga pole kindel, et seda arvesse võetakse) eriti kuna nägin sellega palju vaeva... siinkohal tahan ka kõiki, kes mind minu "muinasjutu" kirjutamisega aitasid, tänada :)

Aga jah, shit happens, aga elu läheb edasi...

No comments: