Otsi blogist

February 28, 2011

Kage fest

Eile toimus minu ühikas üks tore üritus - koogipidu!

Point siis sellest, et igaüks, kes people tuleb küpsetab kaasa koogi. Siis pannakse kõik koogid välja ja kõik külalised saavad kõigi kooke maitsta ja muljetada. On ka žürii (ei tea kas kirjutasin õigesti), kes maitseb kõiki kooke ja valib parimad kolmes kategoorias - parim maitse, parim presentatsioon/esitlus ning kõige loomingulisem kook.

Mõte sellises peost mulle väga meeldis ning juba varakult mõtlesin, mida mina sinna küpsetan. Kuna Maarja teadis kust ma kondenspiima saan (tavalisest poest sellist asja üldiselt ei saa), siis mõtlesin, et proovin ära teha toorjuustukoogi kondenspiimaga, millest palju head kuulnud olen. Mõeldud, tehtud!

Eelneval päeval küpsetasime koogi valmis ning siis jäi see pidu ootama külmkappi. Ise läksin aga kooli suurele peole - Discountfest, kus ka vabatahtlik olin, seekord garderoobis...

Igastahes, koogipidu oli tore, kohale tuli ligikaudu 30 inimest ja laud oli erinevaid kokke täis (lisan lõppu ka paar pilti). Kooki panime ka maasikaid ning serveerisime juustukooki maasika-jogurti kastmega. Meie kooki (mida lõpuks taani sõbraga koos tegime) kiideti palju:)

Koogi valik oli õige, kuna ka taanlastest žüriile meie kook maitses ning saime Parima Maitse auhinna! Auhinnaks kast õlut:) Päris hea tunne, kuigi õlle asemel oleks ehk midagi muud oodanud, aga noh, ega siin kurta ka midagi pole...



No comments: