Otsi blogist

December 17, 2010

Lennujaamaseiklused

Aalborgis jõudsin ilusti varakult lennujaama, isegi rohkem kui 2 tundi enne lendu, aga kohale jõudes selgus et Cimber’i lend on edasi lükatud ja seega on mind teise lennu peale pandud, SAS’i oma, et ma ikka oma järgmisele lennule Kopis jõuaksin. Kopenhaagenist pidi siis edasi lendama Riiga ja seal Tallinnasse. Veidi aja pärast selguse et ka SAS’i lend lükati edasi 20 minutit (ja niikuinii väljus see lend originaalselt 10 minutit hiljem Cimber’i oma) kui, kuna Kopenhaagenis oli ilm kehva ja lennu väljasõit hilines.

Esialgu pidi mul CPH lennujaamas olema 50 minutit, nüüd aga jäi ainult 20 minutit... aga ikkagi olin lootusrikas:)  Kui kõik läheks libedalt siis võib ju isegi jõuda Riia lennu peale. Kui lõpuks Kopenhaagenis maandusime, lülitasin telefoni sisse ja kell oli 14:46, Riia lend pidi väljuma 15:05. Aga loomulikult istusim mina peaaegu viimases reas ja inimesed nagu eriti munesid ja ma lihtsalt ei saanud lennukilt piisavalt ruttu maha, aga otsustasin ikkagi Riia lennu väravasse joosta, et äkki ikkagi...

Kui jooksin nendest tabloodest mööda, siis nägin ei kirjas oli Closing... ja natuke enne seda kui väravani jõudsin (mis muidugi pidi olema täiesti teises lennuvälja otsas) oli Riia lennu taga kirjas, et Closed.

No mis siis ikka, pidin siis suuna Transfer Centeri poole võtma, et teada saada, mis edasi saab... Kusjuures, mul pole kunagi veel lennates juhtunud, et lennuk oleks hilinenud, rääkimata lennukist maha jäämisest :S Aga noh, kuna ostsin piletit paketina, siis ei tohiks probleeme olla.

Transfer Center’is võtsin numbri ja tuli välja et pidi umbes 100 mubrit ootama ja ooteajas tuli see kokku natuke üle 2 tunni kuni jutule sain. Kusjuures see võib päris närvesööv olla kui peab rohkem kui 2 tundi ootama, et uus lend bookida, kui samal ajal näed tablool, et sinu sihtkoht (lend kuhu oleksid ka võinud jõuda, kui ootama ei peaks) laadib inimesi peale ja väljub. Mõtlesin isegi, et kui äkki täna rohkem Riiga või Tallinnasse lende ei lähe, siis äkki saaksin vähemalt Helsinkisse, aga ootamisega jõudis juba 3 lendu Helsingisse väljuda.

Igastahes, kui lõpuks oma loo ära rääkisin, siis otsiti mulle uus lend ja oh, üllatust! Täna õhtul oli veel üks otselend Tallinnasse! Sain siis sinna pileti, kuigi see oli vaja ülemusega kinnitada, et ka ikka saab... Kuna ooteaeg venis nüüd palju pikemaks kui algselt olema pidi, siis lennujaamatöötaja andis mulle ja 50 DKK voutsheri, et saaksin süüa osta... väga meeldiv! Sõin siis oma kõhu YamYamis nuudleid täis ja nüüd ootan oma värava juures, et Tallinna lennule minna... ja vaatan Air Crach Investigation’it.

Kui selle kande postitan, siis olen kindlasti juba Tallinnas, jõuan sinna õhtul kell 23:10.

UPDATE! Ka Tallinnas lend jäi hiljaks (olime tund jäätõrje järjekorras) ning jõudsin Tallinnasse napilt keskööks... njah, pikk päev lennujaamades passides on seljataga...

No comments: