Otsi blogist

April 17, 2007

Telefon

Praegu on aku tühi, unustasin eile õhtul laadida, aga jutt on hoopis selline, et ta ei leia võrku enam üles. Enne oli ka kohati vist sama probleem, aga ma ei tea ju mis tal täpselt viga oli, aga nüüd ütleb et ei leia üldse mingit võrku...
niiet õhtul panen laadima, siis võib katsetada, aag kahtlustab et sellest enam tolku pole, või tegelt peaks parandusse viima, kui ma koju tulen.
Hetkel peaksin Accounting and Finince'i assignmenti tegema, aga mu tiimikaaslane, kes lubas ühest tagasi tulla, pole veel jõudnud, ja ma ei oska üksi eriti. Peama tegema excelis Financial Planning Model'i...
Aa, ja nüüd on siis kindel et Harro läheb järgmine semester Hong Kongi ja Eiko Mardiidi vahetusse. Laura otsib ka uut elamist ja Liina ütles et läheb temaga koos, kui Laura välja kolib... aga kunagi ei tea, kas nad ikka lähevad kuhugi koos jälle. Aga jah, kui esimesest aastast kedagi ei taha, mida ma eritit ei usu, siis on varu ühikas, gaa samas see aeg on veel kaugel ka.
Reedel on EU Studies eksam :) valikvastused, loodan et jõuan natuke õppida...
sest kolmapäeva õhtul on AIESEC, nagu iga nädal, ja neljapäeva õhtul pean ka minema, sest uusi liikmeid valitakse, ja ma olen nüüd ja hääleõigusega, niiet, õhtul enne eksamit on kinni, ja pluss, tahan reede hommikul Riia maratonile minna, mini-maraton (6 km), Parex pank korraldab, aga lahe oleks, diplomi saaksin ka :) ... et siis pöidlad pihku, eksami suhtes...
Ei mäleta kas juba mainisin, aga igastahes Eesti Äriklubi Riias asutamine on kolmapäeval, Hele räägib asjast:
http://www.postimees.ee/170407/esileht/majandus/255602.php

Muidu on kõik normis, soojad ilmad, tegemist on... no hakkan seda assignmenti nüüd vaikselt vaatama...

No comments: