Otsi blogist

April 7, 2007

Koolis

Nii, jälle olen siis koolis ja õpin. Mõnus harjumus on sees, et hommikuti tõusen juba kaheksast üles, no problemo :)
Tundub et päevad on kohe pikemad ja asjalikumad... olen saanud päris palju tehtud, oma arust, kuigi kui mõnda kaaskannatajat näen ja nad räägivad et kui palju nad on teinud, siis minu olukord on päris hädine, aga põhiline on minu arust praegu see et saaksin rohkem kui esimesel korral, et siis ma saaksin minna kolmandale korrale :)
ja üldiselt hetkel mulle täitsa istub see asi, polegi nii hull, äkki selle pärast et teist korda tehes on asi palju selgem, ja lootus on et kolmanda korraga saaab hakkama.

Ja Liisil on ka teisipäeval eksam, niiet õpime koolis koos, äkki see aitab ka õppimistujule natuke kaasa.

Kaks päeva eksamini!

No comments: