Otsi blogist

December 21, 2011

Aeg puhata...

... mitte et ma hullumoodi rabelenud oleksin, aga selleks aastaks on kõik kooliasjad tehtud. Täna oli viimane seminar ja andsime sisse viimase kirjatüki aastal 2011. Uskumatu kui kiiresti on need peaaegu neli kuud läinud siin Rootsis.

Siin olles olen hakanud tihedamini küpsetama - kaneelirullides olen juba päris osav, siis veel on igasugu ahjuvorme, suppe ja kooke tehtud. Viimane asi mida tegin (teist korda oma elus) oli piparkoogid ja täitsa algusest. Kusjuures polegi poes näinud et siin piparkoogitainast müügil oleks.

Muidu on ka vähe jõulutunnet või nii. Eks osaliselt tuleb see ka ilmast. Praeguseks on peaaegu kõik lumi mis paar nädalat tagasi maha sajas sulanud ja polegi nagu talv.

Sünnipäev oli väga rahulik, see oli päev enne eksamit, mis tähendas et olin terve päev toas ja üritasin õppida. Kui palju see mul õnnestus saab näha kui eksamitulemused kätte saame. See-eest peale eksamit läksin otse jõululõunale, sellisele traditsioonilisele Rootsi omale. Ja loomulikult oli õhtul pidu, kus siis sain nii eksamit kui ka oma veerandsajandit tähistada:)
Jõululõunal oma kingitust avamas printsessikroon mu kõrval:)

Tegemist on Sami poolt tehtud nahast "Lapimaa" käevõruga metallelemendiga. Väga meeldib!

Egas muud midagi... vaid mõni päev veel kuni maandun Tallinnas ja saan lõpuks jälle kõiki näha. Ei jõua oodata... loodetavasti tuleb siis ka jõulutunne.

No comments: