Otsi blogist

September 18, 2011

A day at the lake

Ma vaatasin just pilte oma kaamerast, mis eile tegime ning automaatselt kirjutasin pealkirja inglise keeles, sest mõtlesin inglise keeles, aga las ta olla... mulle meeldib kuidas see kõlab:)

Eile oli väga tore päev!

Olen suutnud endale siin paar sõpra leida (jeii for me!) ning kuna see nädalavahetus lubati ilusat ilma siis otsustasime, et peame seda ära kasutama ning läheme järve äärde grillima. Kõigepealt hommikul (pool 12) läksime Willy's supermarketisse, kuna see peaks olema siinne discount-pood ning kõige odavam. Lootsin ka, et saan sealt lõpuks riidepuid, aga ei läinud õnneks. See-eest sain palju teisi asju, enamasti konservides :)
See oli juba suur ettevõtmine, kuna pood on kaugel ning mina tahtsin jalgsi minna... sellest kujunes siis minu hommikune tunniajane jalutuskäik.

Hiljem saime siis kokku et järve äärde minna. Ostsime hot-dogi saiakesi ning viinereid. Kaiya tegi pasta-tuunikala salatit. Mina tegin rohelist salatit ja veel oli meil vahukomme, šokolaadi ja Marie küpsiseid. Tõotas tulla tore üritus. Ja tuligi! Aga tõestusmaterjaliks lisan ka pilte üritusest.
grilliplatsi otsimas
Nydalasjön järv Umeas

lõkketegemine
Caitlin-Kaiya-Caitlin-mina
söögilaud lookas
hot-dog ja tuunikala-pasta salat maitses hää
maitseb paremini kui välja näeb
It's a smore! (ameeriklased õpetasid meile kuidas õige smore'i tegemine käib)
nam-nam-nam
kogu pundiga
kaunis, eksole? :)
kalamees

Hiljem õhtul lubati järjekordselt virmalisi. Ennustustega oli küll pisike segadus, aga tahtsime vähemalt igaks juhuks öösel kontrollima minna. Hiljem oleks väga kahju kui neid näha oli ja me ei käinud vaatamas. Midagi vist oli aga palja silmaga väga näha ei olnud, ainult fotokaga. Aga kuuvalgus järvel oli ilus nii ehk naa...

valgustäpid tulevad vastaskaldal olevatest majadest ning kui hoolikalt vaadata siis näeb ka üksikut inimkuju silla otsas (temagi tuli virmalisi otsima)

PS. Käisin kolmapäeval ära ka Umea jõe ääres ühe kursuse raames.

PPS. Reedel oli kursuse lõuna, mis kõigile välja tehti natuke linnast väljas - sealsamas, kus enne jõe ääres käisin. Sõime muuhulgas ka põhjapõdra (reindeer) liha koos kartuli ja moosiga.

PPPS. Eesti Üliõpilaste Toetusfond USAs stipendium 2011/2012 aastaks laekus minu Swedbanki kontole neljapäeval, niiet nüüd olen veidi aega rikas mutt:) ning siis oktoobri alguses on vaja ülejäänud üür ära maksta. Siiski siiski väga head uudised!

No comments: