Otsi blogist

June 22, 2011

Rootsi, siit ma tulen!

Kuigi veel kuhugi minemas pole, siis lennupiletid sai ära ostetud ning sellevõrra minek veelgi käegakatsutavam.

Lendan 29. augustil ja õhtupoolikul olen Umea's kohal ning valmis oma võtmetele järgi minema. Majutusega peaks ka korras olema, sest maksin neile ettemaksu ära, kuigi pole veel seda päris päris magamiskohta kinni pannud.

Umea'l on majutusega teistmoodi süsteem kui ma muidu harjunud olen. Nimelt, saadetakse mulle International Housing Office'ist (loomulikult peale ettemaksu kättesaamist) kasutaja ja parool, et saaksin nende "majutuslattu" sisse logida ning ise endale sobiva toa valida. Päris mugav! Loomulikult tean juba mille järgi mina valima lähen, eks ikka hinna... loodetavasti saan homme selle triki ära teha (homme saadetakse esimesed paroolid). Ning siis ongi elukoht olemas, lennupiletid käes ning koolist ka kinnitus, et nad mind ka vastu võtavad on juba laual. Lahe!

Kui palju ma sügist ka ootan, tuleb kõigepealt homme eksam hästi sooritada:) Wish me luck!

1 comment:

ingrid said...

kuidas siis eksam läks.. ??
kas sa oled eestisse ka ikka vahepeal tulemas.. ning millal?