Otsi blogist

November 25, 2010

Travel expenses

Käisin täna üle pika aja internetipangas, mõtlesin et niisama vaatan korra rahad üle:) aga siis üllatus, üllatus, avastasin et lõppude lõpuks on mu Stockholmi reisikulud kompenseeritud ja täies mahus enam-vähem:) (väike erinevus kurssidest jne)!
Ülekanne oli tehtud 16.11 ja et asjad perspektiivi panna (et miks ma nii happy olen et lõpuks rahad tulid), siis stipi üritus Stockholmis oli 6. septembril.
Igastahes väga tore üllatus! Kuigi nüüd on mul see raha Rootsi krooni arvel aga noh, vähemalt on olemas ja muidugi väga tore, et üldse sain oma reisikulud tagasi (see ei olnud üldse garanteeritud, aga mõtlesin, et küsin ikka). Ja nagu näha, siis küsija suu pihta ei lööda!

Kes ei tea, siis Stockholmis käisin septembris vastu võtmas Staffan Burenstam Linder Scholarship'i, mille sain läbi Stockholm School of Economics'i kuna õppisin bakalaureuses SSE Riga's (http://www.sseriga.edu.lv/) ja see oli ka üks stipi saamise tingimus. Summa oli minu jaoks väga suur ja aitab mul Taanis olles katta elamiskulusid ja põhimõtteliselt on lihtsalt super, kuna ma ei pea muretsema rahalises mõttes hakkamasaamise pärast siin olles:)

No comments: