Otsi blogist

November 7, 2010

CPR number

See nädal sain lõpuks Taani Kodakondsusametist ümbriku - "this letter confirms your right to reside in Denmark..." ehk siis enam ei ole võimalik mind riigist välja saata, kuigi mõned nädalad veel ja ma oleksin ebaseaduslikult Taanis olnud:)

Igastahes oodata lasti, aga vähemalt sai lõpuks asja... järgmisel päeval läksin kohe linna ka, et oma CPR number kätte saada... sealt lasti veelkord natuke pabereid täita ja siis onu väitis, et oota veel paar päeva ja siis saadki oma numbri postiga kätte... see mulle eriti ei meeldinud, küsisin siis, et äkki oleks kuidagi võimalik, et saaksin selle kiiremini teada (mõtlesin juba siis, et CPR numbriga saaksin kohe panka ka minna ja seal arve ära teha)?
Teenindajaonu ütles selle peale, et kui tahan oodata siis saaks täna ka... Oleneb kui kaua ma seal ootama pean eksole... aga õnneks läks ainult umbes 10 minutit ja saingi oma numbri kätte:) Ravikindlustuskaarti pean aga küll ootama kuni postiga saadetakse...
Peale seda läksin kohe panka ja nüüd on mul Taani Nordeas ka arve olemas. Ainult et kaarti pole veel kätte saanud, loodetavasti järgmise nädala alguses jõuab see ka minuni.

Käisin kilepükse ka otsimas, aga kuskil ei olnud enam või sai ainult komplektis osta (koos dressipluusiga) või oli ainult meestelõiked järgi... ühesõnaga, mõtlesin siis, et hakkan hoopis oma suusapükstega käima kui väga märjaks läheb ja vahetan pükse, küll hakkama saab... aga küll ostsin ma endale kummikud - neid tahtsin juba pikemat aega saada!

No comments: