Otsi blogist

May 31, 2007

Riia tuur


Nonii, selle kiire nädala jooksul on nii palju lahedat juhtunud. Näiteks täna, neljapäeval mängisin giidi :)
Alguses asi hilimes ja pidime Kristinega ootama, aga kui lõpuks kokku saime tundus imelik et Kristine inglise keeles rääkis ja üldse et me sellist suurt gruppi nii vanalinnas väntsutame., aga Kristine tegi väga head tööd, minu arust, oli lihtsalt natuke nõrdinud, et osad inimesed rääkisid ja ei pannu tähele, aga eks ta on alati nii...
Ja siis tuli minu osa, sõitsime bussiga, bussijuht oli muidugi täitsa nõme "Ei, ma ei oska kaardi järgi sõita, ütle kas parem või vasak", ime et ta teadis kumb on parem ja kumb vasak :D aga lõpuks saime teele ja rääkisin päris paljudest asjadest, tähtis tunne oli niiviisi bussi otsas istuda ja mikrofoni rääkida, kuigi ma vist puterdasin päris palju, aga jääb meelde, et olen kellegile riia tuuri teinud, kusjuures palju rahvast oli, võttes arvesse et mulle pole enne täpset informatsiooni antud ja kogu asi oli üldse suht ekprompt, aga jah, sellest riga city tourist oli palju abi, vaatasin pm oma nende märkmete järgi...
Mai käest saime sokolaadi ja õnne elevandi.

Proovin siia ka ühe video panna Lätist, kus on ka meie kool esindatud, läheb tuuri teemaga kokku:

No comments: