Otsi blogist

January 17, 2007

Uudised

... ootan uudiseid, muljeid ja mis kõike veel reisist! Ise hetkel koolis ja õpin, mida muud ikka teha :) Lahendan ülesandeid, loen artikleid (not so much), raamatut ja sis peab veel repordi jaoks ka aega leidma, et andmeid koguda... aga vähemalt on alati midagi teha, ei pea selle pärast muretsema, et pole kuskil olla, või selline ebamäärane tunne, et mida teha... kuigi praegu on siin draamat ka natuke, rasked ajad. (mitte mul, aga teistel, natuke)
Ühesõnaga, meeltes ei mõlgu midagi peale finantsi! Pole isegi uudiseid lugenud, mitte et ma seda enne teinud oleks...
ja mingil imelikul põhjusel ei tule mul õhtuti und, kuigi lähen täitsa normaalsel aja magama, vähemalt üritan ennast harjutada, et ühest olen juba voodis, aga und ei tule :( ja siis olen loengus unine... äkki lihtsalt võtab kauem aega et harjuda, mis on väga veider :S
Aa, ja peale üüritõusu saime ka korterile lepingu, esimest korda! (kuigi ma vist juba mainisin seda)

No comments: