Otsi blogist

January 8, 2007

Finants

Jee, täna oli esimene loeng, nii tore (paus) NOT! OK, finantsi kohta on õudusjutte räägitud, aga on inimesed enne sellega hakkama saanud, saame nüüd ka. Tegin endale motivatsiooni-seina, siis ma üritan koguaeg õppida, sest finantsis muud moodi ei saa lihtsalt...
Eksam täna läks normaalselt, kuigi magasin öösel enne oma 7 tundi, mis tavaliselt enne eksameid ei juhtu, eks mul oli juba küll sellest õppimisest, ja natuke olin laisk ja ei viitsinud enam... aga finantsis selline asi ei saa kordagi juhtuda, sest nagu Peter ütles täna, kui sa maha jääd, siis läbi kukud! Tegelt olen juba moraalselt ette valmistunud selleks et õppima hakata, aga seda kohe kui Econometrics tehtud on, milleks mul on aeg õppida umbes päev või nii... ja läkski nii, et enne ma pole seda eriti vaadanud ja alles nüüd hakkan, kuigi plaanisin juba mõlemat korraga õppima hakata, aga mida lähemale IE tuli, seda rohkem seda õppisin...
Täna eksamile minnes, lülitasin telefoni välja ja siis pärast eksamit mul seda enam polnud... ei tea, kas jätsin kuhugi, igastahes praeguse seisuga on mu telefon natuke kadunud, aga kuna ma ta koolis ära kaotasin, siis on suur tõenäosus et ma ta kunagi tagasi saan, vot, et äkki kui keegi mulle helistada tahtis, aga kätte ei saanud, siis pole põhjust paanikaks :)

No comments: