Otsi blogist

November 22, 2012

Stram op!

Midagi on juhtunud... viimasel ajal tundub et on rohkem asju teha kui aega ja viitsimist:) Eriti seoses minu uue tervislikuma eluviisiga.

Asi algas tegelikult juba ammu-ammu, nimelt taanlastel ei ole kombeks niiväga salateid süüa, seega olin mina alati see kes meie peres neid tegi ja söi ja ka Kaarel süüa käskis:) Vahepeal olen ka nägin palju filme, mis on just toidu ja eri tüüpi toitumisega olnud seotud ja kõik see on mind rohkem ja rohkem lükanud tervislikumale "dieedile"... mitte et ma nüüd väidaksin, et söön ainult ei tea mis öko taimetoitu, aga ma üritan süüa rohkem ja rohkem juur- ja puuvilju.  

Kapsasupidieet
 Kaare teeb seda väidetavalt 1-2 korda iga aasta ja seekord olin ka mina kapsasupidieediks olemas. Idee oli süüa ühte ja sama suppi nädal otsa, ja kapsasuppi, sest kapsas on selline juurvili mille seedimiseks kulutab keha rohkem energiat kui ta sealt saab. Supis oli ka teisi juurvilju, aga enamuselt kapsas. Otsustasime, selle dieedi ette võtta kahekesti. Ausalt öeldes, oli nädala lõpuks nii kopp ees sellest supist, et pistsin paar kommi ka põske, aga ärge Kaarele õelge:)  

Juicer
Ostsime endale hiljuti Philipsi mahlapressi või mahlamasina või ei tea kuidas selle kohta eesti keeles öeldaksegi (tunnen, et tihti on raske õigeid eestikeelseid sõnu leida, väga piinlik). Ja olime mõlemad väga änksis selle pärast, sest olime juicimisest palju head lugenud. Kaare otsustas ette võtta kahe-nädalase mahlakuuri, kus ta ainult toitus värskelt pressitud mahladest. Sellise hullumeelsusega mina kaasa ei läinud, aga tema tegi ära. Eesmärgiks siis ennast proovile panna, et kas ta ikka saab hakkama (mõned inimesed teevad selliseid kuure kuudepikkuses) ja ta tahtis natuke ka kaalust alla võtta. Mahla koostisosades (kõik juur- või puuviljad mida saab juicida) või kogustes mingeid piire ei olnud. Mõlemad eesmärgid said täidetud ja Kaare võttis umbes 7 kilo alla.  

Fitness World
Novembri alguses pakkus üks siin kohalikest fitness klubidest väga head pakkumist, et kui täna (eriti tüüpiline, ma tean) liitute, siis saate hea diili... aga seekord oli ka väga hea diil, Taani kohta - 4 kuud ainult 100 DKK eest kuus! Loomulikult oli ka liitumistasu, aga ikkagi maksan nende nelja kuu eest kokku umbes 680 DKK, ja hetkel ei plaani liikmelisust jätkata pärast seda, sest tavaline kuutasu on 249 DKK. Aga hetkel kasutan seda fitness klubi enam-vähem iga päev! Mõnikord on küll raske, aga hea on see et minu uuest taani keele grupist on ka teisi kes samal ajal liitusid ning käime tihti trennides koos.
Lisaks see nädal hakkas kuu-ajane Challenge, millest ka osa võtan. Selle raames peab kuu aja jooksul käima 20 eri trennis joogast kuni boksimiseni ja siis saab mingi kingituse jõuludeks:) See on muidugi väga tore, aga pigem loodan ennast natuke paremasse vormi saada ja loomulikult on põnev ka kõiki eri trenne proovida.

Kaare mõnikord küsib minu käest, et kas ma plaanin taimetoitlaseks hakata (et mõnikord nagu kisub sinna poole natuke), aga seda kindlasti mitte. Ma arvan, et luban endale kõike eri toite nautida, aga vähem tervislikemaid asju mõõdukamalt kui ma seda tegin varasemalt.

Sellega hetkel ka lõpetan! Olgem tervislikumad!

No comments: