Otsi blogist

June 1, 2012

Lõputöö update

Aeg on nii kaugele jõudnud, et juba järgmisel kolmapäeval on lõputöö ära andmise tähtaeg. Just paar tundi tagasi kirjutasin kokkuvõtte ja sättisin-seadsin asjad nii hästi korda, et saaksin lõputöö viimase variandi juhendajale saata. Et siis tegelikult, on nüüd lõputöö põhimõtteliselt valmis... sellest mõttes et võiksin selle sisse anda, aga loomulikult tahan ma veel kogu töö läbi lugeda ja kirjavigu ja muud nipet-näpet parandada. Olen ju põhimõtteliselt kogu töö kirjutanud nii nagu torust tuli ja väga parandusi või muudatusi pole teinud või pidanud tegema... arvan, et üldiselt on kõik tip-top, aga siiski pean veel kogu asja kriitilise pilguga läbi lugema. Samas ma ei usu, et mingeid suuri muutusi tegema hakkan enam, üldiselt olen olnud rahul sellega mida kirja olen pannud. Mõtlesin juba esimesel korral hästi läbi kuidas kirjutada ja sõnastada oma mõtteid, seega loodan et ei avasta mingit suurt prohmakat :)

Üksinda kirjutamise juures on see asi tore et saan asjad kiiremini tehtud ja suhteliselt ilma stressita. Halb asi selle juures on aga see, et pole väga kedagi kes mu töö üle vaataks kriitiliselt... juhendaja küll on, aga arvan et tal pole olnud aega mu tööd eriti lugeda, sest igal kohtumisel andis ta alati väga üldist tagasisidet ja kohati tundus, et ta pole lugenud seda mis ma talle saatsin lugemiseks. Igastahes, loomulikult kui ise kirjutan, siis on kõik hästi kirjutatud :) Muude grupitööde raames olen ka tähele pannud, et ega keegi minu osi väga palju parandama ei kipu ja teistega koos kirjutades tekitaski mulle vahel stressi see, et on vaja teiste osi üle lugeda ja parandada pidevalt... hehh, sellest jutust jääb veidi selline tunne et "mina teen alati kõige paremini ja kõik teised ei oska kirjutada", aga mitte seda ei taha ma öelda... Üksi kirjutamise juures tunnengi just sellest puudust, et keegi mulle tagasisidet annaks, nii positiivset kui ka negatiivset.

Saadan lõputöö postiga. Lisaks peame ka kooli databaasi elektoonilise variandi üles laadima, aga kool ikka nõuab et ka kaks välja prinditud koopiat neile saadetakse. Kuna saadan postiga, siis pean lõputöö juba esmaspäeval posti panema, et kolmapäevaks kohale jõuaks. Lisaks sõidame Kaarega teisipäeval Sjællandile ta vennale külla ja et siis samal ajal lõputöö sisseandmist tähistada ja nädalavahetust nautida.

Veebruaris ja märtsis poleks ma kuidagi suutnud ette kujutada, et saangi selle asja tehtud, aga nüüd tagasi vaadates polnudki see nii kaelamurdev asi... aga eks nii on kõikide asjadega:)

Ehk siis kõik laabub sujuvalt ja elu on lill! Ilmad hakkavad ka rohkem suve moodi minema vaikselt siin...

stiilinäide kuidas eelmine nädalavahetus kuuseoksi maha lõigati tagahoovis, ilm oli ilus:)
PS. Lõputöö tuli mul lõpuks üle 100 lehekülje! Ajuvaba!

No comments: