Otsi blogist

January 29, 2011

Otsused

Olen praegu suures segaduses...

Ma peaksin just praegu uurima kuhu vahetusüliõpilaseks minna või saatma massiliselt CV'sid ja kirju firmadele laiali, et sügissemestrist praktikale saada... aga ma ei suuda otsustada kumba tahan teha...

Olin päris kindel, et tahan vahetusse minna, aga hakkasin siis koole uurima kuhu ma Aalborgist minna saan (kellega on kokkulepped olemas) ja ausalt öeldes on valik ikka väga niru, eriti turunduse alal.... kahju. Ja nüüd ei teagi, kas on parem hakata ise mingit kooli otsima ja asju orgunnima või otsin parem praktikat?

Nõme on see, et aeg läheb ja olen juba niigi asjaga viivitanud ja kardan et see maksab mulle hiljem kätte, aga samas pole mõtet sellele mõtlemisega oma närve väga kulutada...
Praegune plaan on siis midagi sellist - lähen esmaspäeval International Office'isse, äkki oskavad nad seal mind rohkem aidata, kui see mõttetu databaas, kus midagi polnud. Aga praegu uurin siis praktikaväljavaateid veidi...

Igasugu soovitused on teretulnud - et kas õppima või mitte ja kuhu? ...see on veel kõige põnevam küsimus minu arust:)

Kuskilt ajusopist tundub see diskussioon minus mulle vägagi tuttav, see on vist iga-aastane otsustusvõimetus, mis mulle peale on tulnud:)


Teemast küll suhtkoht mööda, aga lisan siia ühe pildi ka... tehtud millalgi suvel Ingi juures ühe väikse numpsikuga:) (lihtsalt midagi uuemat eriti panna ei ole)

1 comment:

ingrid said...

pildil "keep silmeing" ilme jälle sul näos..
aga soovitaks pigem õppima.. sest tööl jõuab käija veel küll ja küll