Otsi blogist

March 25, 2007

Ranking

Natuke aega tagasi juba pandi uus ranking üles.
Olin 53-s 105-st, mis on umbes täpselt keskel.
Olen kõvasti langenud võrreldes algusega.. aga ikka on hea mõelda et must on veel allpool ka inimesi :)

Taotlen AIESECis full status membership'i, ei tea kas jõuan ikka kõik asjad ette valmistada teisipäevaks, siis on intervjuu ja kõne, Q&A.

Veel on kohe kohe vahetus kandideerimise tähtaeg, praegu olen mõelnud et panen esimeseks valikuks Poola, Poznani ülikooli... kuigi, jah, sellise rankinguga erilist võimalust pole. Loodan et saan motivatsioonikirja kirjutatud, ja siis on veel vaja teada mis aineid ma võtaks, njah, ei tea, kas jõuan kõike õigeks ajaks tehtud.

Juba praegu paljud õpivad finantsi järeleksamiks, ma pole veel alustanud, pluss sain esimeselt eksamilt juba nii vähe... sitt tunne, on see kui selline äpu oled!

Aga midagi toredat ka: teeme praegu antropoloogia projekti, alguses proovisime pildistamisega, siis üks kord Liga käis tänaval sokipöisel, siis tegime sellist projekti kus mina pidin võõraste inimeste käest restoranis (Lido-s) toitu proovida nende taldrikult, lihtsalt rääkisin natuke ja siis tundsin huvi et mida ta sööb ja küsisin ampsu :) päris lahe oli, ainult et ma pidin üksi tegema, sest liga on argpüks.
Peale selle tegime ühe projekti veel: Pajukiisudega inimeste "peksmine" Riia parkides, ja hea õnne soovimine, neil on siin selline traditsioon, kuigi tegelt seda tehakse tavaliselt palmipuudepühal, aga me pidime olude sunnil nädal varem tegema. Põnev oli! Kõik need projektid, kuigi oleks keegi julgem kõrval, saaksin veel rohkem kreiside asjadega hakkama :)

Antropoloogias peamegi pm vaatama inimeste reaktsioone ja püüdma neid analüüsida.

Vot nii on lood: kõik asjad kasvavad üle pea, aga vähemalt natuke on lõbus ka aeg ajalt :)

No comments: