Otsi blogist

February 19, 2007

Wuppi

Nüüd olen juba terve, see läks väga ruttu üle :) ja teen praegu kõike et õppimist vältida. Nõme et see finants nii ülehaibitud (on selline sõna üldse olemas?) on. See sisendab sulle juba algusest et kui sa üli...geenius pole siis sinu olukord on lootusetu, ja ma olen juba selline et kui ma tean et võimalus läbi saada on väike siis mul puudub motivatsioon eksamiks õppida, kuigi järeleksamist pean küll läbi saama, raudpostkindel. Ja ma vaatan seda selle pilguga, et õpin juba natuke ette järeleksamiks ja ülearu ei pinguta, kuigi see on nõme ja tean et pärast kirun ennast, et oleks võinud palju rohkem teha...
Paar päeva tagasi korraldasin natuke oma tuba ümber, mu voodi on juba suht vana ja mügarlik ja siin peal oli võimatu õppida, aga nüüd panin liina voodi tagant tema õhukese madratsi enda voodi peale ja hoopis parem on, kohe palju parem tunne, nagu saab normaalselt siin istuda ja olla :) tore, kusjuures sain oma pesupesemise dilemma ka lahendatud, harro viis natuke asju janise juurde pesema ja andsin oma asjad ka kaasa...

Nüüd uudised, vb olete lugenud, lätlased on paanikas, kõik valuutapunktid on eurodest tühjad, ja kes oli see kes ütles et latti tuleb devalveerida :) millest see paanika algas... Meieoma Morten, ta on nagu parim õppejõud üldse siin, ja täna koolihoovis käis vist LTV taga intervjuud ka tegemas. Suur poleemika on nüüd selle ümber, aga ma kahtlustan et see on ka väike reklaamitrikk, meie kooli promomiseks nimelt, kuigi see on ka täista reaalne et latti tuleb devalveerida, kui inflatsioon veel suuremad tuurid sisse võtab, kõik võib juhtuda :) ja seda parem meile, kes siin lätis elama peavad, kuna siis oleks vähemalt natuke aega odavam elu... wait and see what happens!

No comments: